chellii appelljung

Alla inlägg den 23 april 2011

Av ljung - 23 april 2011 16:39

TJAAAAAAAA!

ja känner att den här dagen är underbar!

åh, jag har bara varit glad idag, perfa ju!

har blitt lite braown, men inte mycke.

ska strax platta håret& sådär, för vi ska väl åka& hämta malin&tomas sen antar jag.

jag saknar verkligen att vara kär..

att ha någon att dela mina känslor med,

ha någon att krama om, hålla i handen, &allt dedär.

det är nog det jag saknar allra allra mest just nu,& det jag behöver mest också.

det är ju inte så att jag saknar de så ja blir desperat..

men ah, de är bara något som behövs.. är väldigt ovan att leva utan kärlek.

men jaojao, sånt e livet.

får leva med det tills jag hittar någon helt enkelt, kan ju inte göra nått annat, right?

ahmen de fixar sig säkert, en dag så hittar jag honom.

puss

Av ljung - 23 april 2011 13:28

shäääääänare!

sitter här& har vart ute& solat, i typ tio minuter.. sen drog ja ut& sprang, sen hem, duscha, raka benen, noppa ögonbrynen& massa sånt där.

så nu sitter jag i handduk& känner mig fräsch.

ska väl dra på mig bikini& sola lite längre nu.

denhär gången ska jag ha med mig mammas iphone 4 med spotify& ha musik.

nu jälur ska jag bli brunisch!

  gammal bild sen förra sommarn, bjuuuuuder!

men nu ska jag gå& blåsa håret, sen platta det,& typ massa sånt..
pusssstja! :*

Av ljung - 23 april 2011 10:08

tjaa, glad påsk också!

är påskafton idag, öppnade mitt ägg redan igårkväll för jag kunde inte stå emot, jag var så himla sockersugen!

min mamma är väl bara för go, de stog 'you are what you eat. sweet!' på mitt påskägg.

det var rätt sött tycker jag.

men nu har ja vaknat, sitter& ser på ronja rövardotter med liam just nu.

efter det ska jag nog gå ut&sola & bli ännu mera brownie (y)

satsar stort på att ha en snygg bränna till sommarn& se vältränad ut, ni vet vad jag menar.

tänkte färga håret också, just nu är det inte så väldans fint.

blir mörkblont eller ljusblont.

mörkblont vore skitroligt att ha, eftersom ja inte riktigt haft det förut, så jag vill gärna se hur jag ser ut i det.

men samtidigt är det väldigt fint att ha ljust hår på sommaren,& mitt mörka hår kommer bara bli färgat i solen ändå.

men jag vet inte riktigt vad jag vill ha.

vi får la se hur de blir då.

men idag kommer ju malin&tomas hem& ska fira påsk med oss.

kommer bli sjukt roligt, ska äta lite senare& så.. så jag hinner sola.

hahaha, ronja rövardotter är så bra.

skallepär: vad ska du göra då?
ronja: jag ska gå&akta mig för att trilla i älven.

skallepär: jaså, vart ska du göra det då?

ronja: ja, jag borde ju göra det vid älven om det ska vara till någon nytta.

herregud.

ahmen nu ska jag gå& klä mig eller något, sen kolla klart, sen ut in tha amazing väder.

puss :*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BILDER

mina bilder som jag har tagit :)

VÄNNER

texter om mina vänner, gästbloggning& sånt :)

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]


Ovido - Quiz & Flashcards