chellii appelljung

Direktlänk till inlägg 25 april 2011

ABBV TRETTON !

Av ljung - 25 april 2011 19:26

tjaaa, grymt lyckad dag/kväll/natt igår säger ja bara.

tack matte, hugo, tamim, moa, alva, amelia, love, jonas, pontusreklamnisse& rasmus.. ni är grymma folket!

btw, min allra bästaste bästa vän karl magnusson blir tretton idag, grattis på dej! :D<33

orkar inte skriva om hela allting.. men ah, ni fattar ju att vi har haft roligt.

jag&moa skippade springturen&drog ut på en gång, sen tältade vi på hennes altan.

låg på sittdynor typ.. i mina blåa mjukiskläder, som vissa kallar pyjamas.. ah men iaf, i dom blåa kläderna, i sovsäcken under ett täcke&jag frös ändå.

inte hänt mycke alls idag..

imorn ska jag antagligen va&sova över med ronja, som jag förövrigt saknar jävligt mycke!

bästavänner blev till vänner, vänner blev till ovänner, ovänner blev till vänner&nu borde vänner bli till återförenade bästavänner!

ahmen nu ska ja dra, laddar kanske in lite bilder senare, vi får se.

GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN!!!

puss :*


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ljung - 26 april 2011 15:28

tjooooosan! nu äre såhär, ja är en aning trött på bloggplatsen. underbaraste julia lilje hjälper mig med design&header&sådär på typ fyra andra sidor, så får jag bestämma vilken jag vill ha. de är hemligt vilka sidor än. &jag uppdaterar&skrive...

Av ljung - 26 april 2011 11:30

kolla in julia liljes blogg, för hon är den omtänksammaste människan jag känner!   tja, idag har de inte hänt ett skit. förutom att ja har vaknat&typ käkat lite choklad. men ah, annars inget. ska väl snart äta frulle, sen klä mig, platta hå...

Av ljung - 24 april 2011 16:54

tjenare! nu har jag&moa gjort upp att vi ska ha cheykväll ikv! så först ska vi ut&springa, sen hem t henne&duschar&byter om, sen ut &tar med min systemkamera, sen hem till henne&ska tälta där, blir otroligt bra trorja. så nu packar jag, ska ha ...

Av ljung - 24 april 2011 15:48


   kör på frågestund! fråga precis vad som helst, jag svarar på allt typ. frågestunden avslutas den trettionde,&då får ni alla svar. fråga fråga fråga!! ...

Av ljung - 24 april 2011 15:11


tjadär, nu är de lite nytt&fräscht. nu behöver jag inte bry mig om det på ett tag heller, brao. har fortfarande inte gjort något.. bara checkat skolavslutningsklänningar,& jag måste snart ta tag i praoplats. har verkligen ingen lust att praoa...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BILDER

mina bilder som jag har tagit :)

VÄNNER

texter om mina vänner, gästbloggning& sånt :)

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]


Ovido - Quiz & Flashcards