chellii appelljung

Alla inlägg den 3 april 2011

Av ljung - 3 april 2011 21:18

nu ska lilla michelle soooova!

blir bio med emma nån gång under veckan& träffa moa också.

träffa danne också, har ja bestämt.

nu ska ja dra& packa min väska, sen ska jag sova.

puss&hey.

Av ljung - 3 april 2011 15:05

hejdääär.

kanske bloggar lite mycke eller va tycker ni?

aja, blir ju så när ja har tråkigt   

idag kommer folket hem från cuperna i innebandy, handboll& hockey.

imorn äre skola& ny vecka, går ju snabbt nu.. gött, för då äre snart sommar, sen äre min födelsedag, gillas tungt.

såhär ser iallafall min vecka ut:
måndag- skola, sen junis med lovisa troligtvis, filmtajm står på schemt& de blir mysigt.

tisdag- slutar tre, de va nått ja skulle göra.. men de minns ja inte.

onsdag- skola, sen kanske vårdcentralen, jag vet inte.. men nån gång under veckan ska ja dit iallafall!

torsdag- sånglektion, sen inget speciellt.. hänkar väl någon kompis hem.

fredag- mys med hanna, karl& kanske en till hemma hos hanna, eller så tar vi det på lördagen, jag vet inte riktigt.. får planera under veckan!

lördag- som sagt, kanske mys med hanna, karl& en till.

söndag- soft om jag inte vaknar upp brevid hanna.

rätt skön vecka blire ju iallafall!

ska försöka va med alva& moa någon gång under veckan också, dom har ju vart på cup under helgen så vi har mycket att ta igen (a)

nejmen nu ska jag gå& klä mig,  &sen vetefan.

ah ja skriver väl mer senare.

puss&kram

Av ljung - 3 april 2011 14:16

jag har ju sagt att jag skulle slänga upp bloggar jag läser..

så här får ni dom jag följer:

http://moawh.blogg.se

superfin chey.. känner henne inte så jättebra,

men de kan vi ändra på moa?

hon är galen i justin bieber,

hennes blogg är jättesöt&bra, så ni borde verkligen läsa den!

 

http://sofiajahnkes.blogg.se

jättefin tjej som bloggar om vad hon gör på dagarna&sådär,

älskar hennes stil, skulle vilja ha hennes kläder, hennes utseénde, allt!
skulle vilja byta liv med henne! :o

ahmen helt klart värd att läsa, kolla in på hennes blogg& ni ångrar det inte.

http://emmaagraahn.blogg.se 

en utav mina tre stjärnor som hjälper mig att hålla balansen bara genom att andas.

jag älskar dig emma, du är grym!   


ah ni borde verkligen kolla in dom här bloggarna, helgrymma verkligen.

puss :*


Av ljung - 3 april 2011 12:09

tjoooooosan.

nu har vi vaknat till liv här& käkat frulle.

ska väl snart fixa oss eftersom michelle ska hem om femtio minuter för hon skulle va me sin marcus.

då blire väl att dra& träffa amanda om hon kunde.

annars hittar jag nog inte på nått särskilt, kanske drar med mamma in till stan?

nej juste de är söndag, nejmen då orkar jag inte..

fan också att våran dvd är störd.. annars skulle ja ha lagt mig& kollat på twilight, new moon& eclipse, sen lilla kycklingen!

men ah, eller den kanske funkar i mitt rum, får väl prova& se.

har lust att åka till badhuset.. men ah, fel vecka.

nejmen idag blire nog bara slappdag, ska nog bara chilla.. lite soft sådär   

de regnar ju& är mulet ute, skitväder!   

ahah, finns så många söta symboler här, skulle vilja ha alla i ett inlägg..

men ah, sprider ut dom i olika inlägg ist.

men hm.. ah, va ska ja skriva?

ah juste, kanske drar hem till någon rolig pojke& spelar, *tummeupp*

eller så bara chillar jag, nejmen vi får se.

har lust som fan att träffa danne, men han är ju på cup, symnnnn!

fast ja tror dom åker hem idag, hörde att dom troligen va i final, gött grabbar!  

sitter& chattar me camilla, vi har bestämt oss för att byta hår, happifäääjz :DDD

men nej nu örker ja inte skriva nå mer.

puss påer folk.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BILDER

mina bilder som jag har tagit :)

VÄNNER

texter om mina vänner, gästbloggning& sånt :)

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]


Ovido - Quiz & Flashcards