chellii appelljung

Alla inlägg den 15 april 2011

Av ljung - 15 april 2011 15:31

tjeeeeenare!
nu har ja duschat, äntligen!

ätit, &packat klart.

så nu åker jag strax till pappa, lämnar mina saker.. tar busskortet&minikameran med mig till torget& träffar lovisa& sådär.

eftersom smguldet ska firas!

dagens outfit får ni senare, men ja har ett par beiga chinos, uppdragna till knäna& min hellokitty tshirt& plattat utsläppt hår.

skriver mera senare för nu ska ja försöka hitta nått roligt töntigt spel (a)
pussss

Av ljung - 15 april 2011 11:26

så som vi säger här på min gata i värmland.

om ni undrar varför jag kanske använder värmländska så ni knappt fatter va ja skriver så äre för min mormor& min morfar prater så mycke värmländska så de nästan blir norska.

så iblann kommer de värmländska.

är rätt obeskrivligt glad fortfarande efter gårdagens smguld som gick hem till KARLSTAAAD!! (L)

mår bättre idag, så ja kanske följer med lovisa till karlstad sen& titter på dom när di kommer te törget.

ah vi får la se.

men nu sitter ja & dunker värmländsk musik/å du stolta namn.

ska strax käka frukost, sen fixa mig.

&DUSCHA!

men nu ska ja fortsätta dunka& kanske skriva lite texter eller nö?

puss på er

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BILDER

mina bilder som jag har tagit :)

VÄNNER

texter om mina vänner, gästbloggning& sånt :)

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]


Ovido - Quiz & Flashcards