chellii appelljung

Alla inlägg den 4 april 2011

Av ljung - 4 april 2011 20:39

schenare.

nu har ja kommit hem från junis, såg på alice i underlandet& myste.

satt inte brevid nån utav mina favoritcheyer, blev att sitta mellan jonte& manfred, men ah.. de går väl de med .

hämtade liambus på vägen hem, han ska sova här inatt, så han ska hänka mig t bussen& så imorn & blablabla, inte så intressant men.

just nu:

sitter& webbar me danne,& lyssnar på han när han pratar me nån..

lyssnar på justin bieber& shit, laddar ner lite låtar& så, lite sweet sisådär.

men nu blire såhär att imorgon ellerunån gång under veckan trorja de blir att jagkör dagens blogg, om ni vill?

ah ni får rösta, frågestund eller dagens blogg?

puss, nu ska ja snacka me danne.


Av ljung - 4 april 2011 14:34

tjenare bloggen.

nu har jag kommit hem från skolan, &hunnit äta fiskbullar& ris..

åt inte mycket i skolan, det är alltid äcklig mat i skolan, bara någon enstaka gång som dom lyckas fixa mat som vi barn tycker om.

just nu sitter jag& har kollat bdb,& bloggar.

ska snart gå& byta tröja, sen sätta mig vid teven& bara softa.

senare åker jag till ica& köper lösgodis, sen bär det av till junis, träffar lovisa, nathalie& felicia där också blire filmtajm, vet inte vilken än.. vi får ju rösta där.

imorgon är det långdag& jag ska försöka komma ihåg att ta med mig tjugo spänn & köpa snickarmacka.

+ att imorgon är det exakt ett år sen jag bröt mitt vänstra ben i trysil,

tar den helst inte på bloggen, de är lite pinsamt.

eller.. okejdå.

ja va där med mamma, mathilda& lotta.. så hade jag, mathilda& lotta åkt över på andra sidan fjället& skulle tillbaka,& grilla lite korv.

så åkte lotta före oss, så skulle mathilda åka lite framför mig, &så körde hon före mig& ja tänkte att:

hit måste vi åka nästa år också!

&vad händer när ja tänker de?

jo jag körde rätt in i en jävla kantgrejsimojs, där det går typ en decimeter upp, för att man inte ska åka där.

ramlar, lyckas vrida skidan så den fastnar i snön& då bryter jag benet.

gick på kryckor i tre månader efter det ungefär.. &ah, de va inte så trevligt.

men jag ska fira att det var ett år sen.. inte för att jag vet varför jag firar men, jaja.. firas ska det iallafall!

blir nog kladdkaka& coca cola skulle jag tro.

det var min pinsamma historia om hur ja bröt benet för 364 dagar sen.

men nu ska jag gå& byta tröja, sen ska ja kanske platta håret.. de är redan platt men topparna är liiiiiite vågiga så har ja inge bättre för mig så plattar ja håret.

blandar väl ihop lite chokladgeggamoja också, jäääävligt chokladsugen nu,men ah.. de har en anledning.

just det, måste ladda ner låtar till datorn.

skriver ner här vilka jag behöver, kanske någon som kan skicka nån av dom?


Price Tag - Jessie J

pray - Justin Bieber
Rolling In The Deep - Adele

That Should Be Me - Justin Bieber
Savior - Rise Against


sen vet jag inte mer nu.. men de kommer väl upp i huvet sen när ja laddar ner dom.

nej nu ska jag ta tag i min to-do-lista.

slänger in en bild också, för ja är snäll idag.

puss

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BILDER

mina bilder som jag har tagit :)

VÄNNER

texter om mina vänner, gästbloggning& sånt :)

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]


Ovido - Quiz & Flashcards