chellii appelljung

Alla inlägg den 16 april 2011

Av ljung - 16 april 2011 11:44

schenare shöttbulle!

nu sitter ja hos farmin, under täcket i sängen.. gosiii.

pappa ska åka till mamma och byta hennes däck, men då stannar jag här trorja.

träffar kanske alma som jag inte har träffat på hur länge som helst!

herregud va jag saknar henne.

ah iaf.

va på torget&  firade guldet med lovisa igår.

hur kul som helst ju!

träffade emma, michelle, ida, marcus & fler (y)

sen tog jag& pappa en taxi hem, för han var med sina friends.

så tog vi en taxi &handlade lite godis.

sen åkte vi hem& jag har suttit här & inte gjort annat än sovit& ätit.

ska snart fixa mig, sen dra till farmor&farfar& äta trorja.

för plötsligt skulle pappa byta däcken ikv eller imorn.

aja, måste iaf ta bussen till stan& köpa lite saker.

någon som vill träffas kanske? :]

hör av er isf.

puss :*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BILDER

mina bilder som jag har tagit :)

VÄNNER

texter om mina vänner, gästbloggning& sånt :)

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]


Ovido - Quiz & Flashcards