chellii appelljung

Alla inlägg den 6 april 2011

Av ljung - 6 april 2011 21:14

tjatja, sitter& kollar på tv.. efterlyst är de.

pratade lite med mamma om det, såndär pedofiler har ju t.o.m datorer på sina rum på psykhusen eller va de nu är.. vafan, tillochmed jag är ju smartare än så?!

sätter man in en dator på deras rum, då kan dom ju ladda ner ännu mer barnporr?

herregud, så himla dumt!

aja, idag vare skola igen.. har vart lite sisådär.

men ja har sprungit mycke idag, duktig!

ah ja va tvungen, för karl jagade mig  på cykeln& skulle ha kört över mig annars, &sen jackade adam mig, UTAN TRÖJA.. så ja sprang som en idiot& han hade inlines också, jävlar va fort ja sprang, & sen vare nått mer, typ att ja va tvungen att springa efter karl& hanna.

efter skolan gick jag till madde, hämtade mina nya ljusrosa chinos, gillllas!

sen gick jag& träffade hanna, åkte till skived, träffade karl en timme eller nått, sen åkte vi till nån lekpark, sen central.. va med alva, henke, söder, tamim,& adam& typ nåra fler.

alva, jag finns alltid här& de vet du, bara att du kommer och pratar/ gråter ut, närsomhelst! <33

sen åkte jag, hanna, alva& emil till konsum för alva&hanna ville ha tuggummi..

sen hem till hanna, hämta min väska, sen åkte ja hem.

&nu har ja bara slappat.

imorgon ska ja först ha sånglektion, sen hitta på nått me moa, kanske alva också.. så förbered er på att ja kommer blogga när ja kommer hem& de kanske blir lite sent, vet inte riktigt.

men nej nu orkar jag inte skriva mer, ska sätta mig& kolla klart på efterlyst eller så ska ja fixa lite till imorn.

tjaooo :*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BILDER

mina bilder som jag har tagit :)

VÄNNER

texter om mina vänner, gästbloggning& sånt :)

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]


Ovido - Quiz & Flashcards