chellii appelljung

Direktlänk till inlägg 19 april 2011

INGEN BLOGGNING, NEJ

Av ljung - 19 april 2011 07:37

ahtja vare jag som inte hade bloggat nått eller?

jao.

men ja har vart ute i solen& schtekt med folk& mått bättre än jag gör när jag sitter inne vid datorn.

så de är för min egen skull, tror ja har skrivit de tidigare också.. men så äre iaf.

just nu sitter ja på skolan med beckabus, börjar om 35 minuter, så jag har tid att slå ihjäl!

till helgen kommer min favoritsyster& hennes pojkvän hem, så ja kanske inte bloggar så mycke då heller.

eller nej, ja kommer nog inte blogga alls.

så förbered er på att ja kommer inte blogga mycke alls så länge de är soligt&fint.

puss :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ljung - 26 april 2011 15:28

tjooooosan! nu äre såhär, ja är en aning trött på bloggplatsen. underbaraste julia lilje hjälper mig med design&header&sådär på typ fyra andra sidor, så får jag bestämma vilken jag vill ha. de är hemligt vilka sidor än. &jag uppdaterar&skrive...

Av ljung - 26 april 2011 11:30

kolla in julia liljes blogg, för hon är den omtänksammaste människan jag känner!   tja, idag har de inte hänt ett skit. förutom att ja har vaknat&typ käkat lite choklad. men ah, annars inget. ska väl snart äta frulle, sen klä mig, platta hå...

Av ljung - 25 april 2011 19:26

tjaaa, grymt lyckad dag/kväll/natt igår säger ja bara. tack matte, hugo, tamim, moa, alva, amelia, love, jonas, pontusreklamnisse& rasmus.. ni är grymma folket! btw, min allra bästaste bästa vän karl magnusson blir tretton idag, grattis på dej! :...

Av ljung - 24 april 2011 16:54

tjenare! nu har jag&moa gjort upp att vi ska ha cheykväll ikv! så först ska vi ut&springa, sen hem t henne&duschar&byter om, sen ut &tar med min systemkamera, sen hem till henne&ska tälta där, blir otroligt bra trorja. så nu packar jag, ska ha ...

Av ljung - 24 april 2011 15:48


   kör på frågestund! fråga precis vad som helst, jag svarar på allt typ. frågestunden avslutas den trettionde,&då får ni alla svar. fråga fråga fråga!! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BILDER

mina bilder som jag har tagit :)

VÄNNER

texter om mina vänner, gästbloggning& sånt :)

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]


Ovido - Quiz & Flashcards