chellii appelljung

Alla inlägg den 13 april 2011

Av ljung - 13 april 2011 18:51

tjenis, bloggar dåligt just nu..

men de är bara de att allt inte riktigt har varit perfekt, så ja har vart mer mer kompisar för att må bättre för stunden& det har funkat.

så jag får be om ursäkt för det, de är för mitt eget bästa.

igår va ja somsagt me lovisa, henke& söder.. sen träffade vi emma, hanna& manfred&hängde med dom.

sjukt roligt varte!

idag va ja med hanna, karl, henke& söder   

tror ja aldrig har skrattat så mycket som idag, eller frusit så mycke om handen..

ah sjukt roligt vare!

JESPER KÖRDE PÅ MIN HÄL TVÅ GGR   

fan va sur ja blir, de gjorde asont!

ska duscha strax, men de är antagligen nått fel i vattentornet så de är inget tryck i vattnet& jag MÅSTE duscha& raka benen vafan.

aja, nu ska ja dra.

puss :*

Av ljung - 13 april 2011 18:51

tjenis, bloggar dåligt just nu..

men de är bara de att allt inte riktigt har varit perfekt, så ja har vart mer mer kompisar för att må bättre för stunden& det har funkat.

så jag får be om ursäkt för det, de är för mitt eget bästa.

igår va ja somsagt me lovisa, henke& söder.. sen träffade vi emma, hanna& manfred&hängde med dom.

sjukt roligt varte!

idag va ja med hanna, karl, henke& söder   

tror ja aldrig har skrattat så mycket som idag, eller frusit så mycke om handen..

ah sjukt roligt vare!

JESPER KÖRDE PÅ MIN HÄL TVÅ GGR   

fan va sur ja blir, de gjorde asont!

ska duscha strax, men de är antagligen nått fel i vattentornet så de är inget tryck i vattnet& jag MÅSTE duscha& raka benen vafan.

aja, nu ska ja dra.

puss :*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BILDER

mina bilder som jag har tagit :)

VÄNNER

texter om mina vänner, gästbloggning& sånt :)

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]


Ovido - Quiz & Flashcards