chellii appelljung

Alla inlägg den 22 april 2011

Av ljung - 22 april 2011 18:43

hejsaaaan, inte bloggat så mycke& ni vet varför.

men ja sov hos moa inatt me hon&alva, jävlar va roligt!

imorse vaknade jag tjugo i nio av att jag fick sms av alva som va kissnödig& moa låg& glodde på mig så ja sket nästan ner mig när ja slog upp ögonen.

sen kom mia& sa att rasmus hade magsjuka, så vi drog på en gång.

drog till i2, dött som fan.. men ja vann två små gossedjur&nått hjärta, så typ åkte vi virvelvinden,&så mycke som ja skrattade då, så jävla mycke har ja inte skrattat i hele mitt liv!

alva sitter& skriker:
NEEEJ, STANNA, JAG SPYYYYYR!!!

NU KOMMER HAMBURGAREN UPP, Å NEEEEEEJ!!!!

&sen när de blev mer fart så skriker hon:
JAAAA, MER FART, AAAAAAAHH.. NEJ INTE SÅ FORT, JA SPYYYYR.

herregud.

ah&moa satt&skrattade åt henne som fan så jao.

sen åkte vi hem vid två typ, åkte& stekte lite me nicole&becka, tror ja blev lite brun faktiskt (y)

sen åkte ja hem, satte mig här en snabbis, sen drog jag ut&sprang till tunneln&tillbaka.. tänkte börja springa mera nu, ska ju börja innebandy t hösten& då måste ja ha bra kondis!

sen hade ja spotify i lurarna, så kommer 'spring för livet' me sara vargas & jag började gapskratta.

herregud, ja trodde ja skulle dö.

men nu sitter ja här&ska strax duscha, sen sätta mig här igen&nu måste ja dunka lite musik känner ja, mamma är snett över gatan hos moster& umgås me henne, så ja är ensam& kan dunka hur högt ja vill, fattar ni hur happifajs ja är? :DDD
men nu ska ja dra, när ja har berättat att mitt liv kmr förändras totalt imorn, för syrmin kommer hem med mitt wii, men wii-fit platta grejs& massa sånt, så ja kommer fastna framför mitt spel, trevligttrevligt!

så då kmr ja blogga ÄNNU mindre.

aja, nu har ja berättat de,så nu drar jag.

pusssss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BILDER

mina bilder som jag har tagit :)

VÄNNER

texter om mina vänner, gästbloggning& sånt :)

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]


Ovido - Quiz & Flashcards