chellii appelljung

Alla inlägg den 10 april 2011

Av ljung - 10 april 2011 18:40

schenare.

nu är jag hemma igen, skönt tycker jag!

sov ju som sagt hos hännii från fredag till lördag, träffade alva& moa på kvällen, va ute med dom till tio, sen såg vi på american pie, sen nått mer fast då somnade ja.

den busiga cheyen har smittat mig så ja är förkyld också :(

på lördagen vaknade jag brevid hanna utav att henke smsade mig, tack henke!

blev att fixa sig, dra iväg& träffa karl, henke & söder.

va vid lekparken en stund, sen drog jag& hanna hem till henne& såg på hockeyn.

färjestad vann, göttans!
sen träffade vi henke& söder nere vid älven, satt där&kastade sten i vattnet& hade allmänt roligt.

sen kom moa& alva, så va vi uppe vid bomarna en stund.. sen gick ja& hanna till henne, bytte lite saker med mamma, sen hem till moa& sov där.

hyrde film på antons, träffade adam& offe en snabbis, sen hem till moa& se på 'Devil', riktigt bra va den faktiskt!

sen såg vi på titanic, konstigt nog gråter vi bara i eftertexterna..

aja, vaknade typ tolv nånting idag& fixade oss, träffade alva& hugo en stund, sen hem& åt, sen träffa alva igen.

&sen gick ja till ica, så hämtade mamma mig,& nu sitter ja här.

är förkyld som bara den& har ont i huvudet, lite osäker på om ja går till skolan eller inte imorgon.

aja, nu ska jag iallafall försöka kolla film& mysa lite.

måste duscha först bara.

puss påer, kanske skriver senare.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BILDER

mina bilder som jag har tagit :)

VÄNNER

texter om mina vänner, gästbloggning& sånt :)

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]

FRÅGOR

frågor som jag har fått&svarat på :]


Ovido - Quiz & Flashcards